اخبار اینترنتی
اطلاعات سايت

رمز عبور را فراموش کردم ؟
آمار مطالب
کل مطالب : 63
کل نظرات : 0

بازديد امروز : 71 نفر
بارديد ديروز : 100 نفر
بازديد هفته : 409 نفر
بازديد ماه : 1,099 نفر
بازديد سال : 23,416 نفر
بازديد کلي : 54,851 نفر

افراد آنلاين : 1
عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
پيوندهاي روزانه
کدهاي اختصاصي
پشتيباني
theme by
roztemp.ir
RSS

Powered By
Rozblog.Com
تبليغات
رزتمپ

Free photo arabic businessman in traditional wear sitting at the table with laptop computer smiling showing and pointing up with fingers number three working in office همچنین سرپرستی مهندسان محاسب و طراح پل برعهده هانس اتو ناتر (Hans Otto Nater) مهندس سوئیسی بوده است که در طراحی و احداث پل و ايستگاه راهآهن برن سوئيس نقش داشت. ناحیه بهشهر که سابقا خرگوران نام داشت توسط شاه عباس خریداری شد و به دستور وی شهری در آنجا احداث شد. در سال ۱۳۴۴ به دستور مهندس آشتیانی پارک جنگلی زیبایی در استان مازندران و در کنار جاده ساحلی نوشهر - محمودآباد ساخته شد. اگر شما نیز از آن دسته گردشگرانی هستید که عاشق طبیعت و طبیعتگردی هستید پس باید حتماً دیدنیهای استان گیلان را فراموش نکنید. استان مازندران دیدنیهای طبیعی بکری را در خود جای داده است. دیدنیهای دیگر دره ارگت دودانگه غار دیوخانه، چشمههای پرآب و درختهای سربهفلککشیده هستند. چشمههای زیبای رنگارنگ به صورت پلکانی که به عنوان دومین اثر طبیعی ملی ایران به ثبت رسیده است و دومین چشمهی آب شور جهان شناخته میشود. چشمه میانی از چشمههای دیگر بزرگتر بوده و طاق چشمهها هلالی است و بلندی لبه طاق چشمه میانی از سطح آب به ۴ متر میرسد. جاده دسترسی به لاجیم از زیرآب آغاز میشود و پس از طی یک مسافت ۲۷ کیلومتری به سر گردنه مرتفعی میرسد که از طبیعت و ارتفاعات جنگلی خارج و به چمنزار و بوته زارهای زیبا بدل میگردد. یکی از آرامش بخش ترین و ساکت ترین دیدنی های گرگان، طبیعتی زیبا به نام طبیعت سردانسر می باشد که در محدوده روستای زیارت قرار داشته و از پرطرفدارترین جاذبه های دیدنی و گردشگری این شهر به حساب می آید که طبیعت گردان زیادی را به سمت خود فرا می خواند. حال تصور کنید که چه هوای خارقالعادهای در اینجا انتظار شما را میکشد! اما اکثر مسافران به چه دلیل شمال را انتخاب میکنند؟ در کنار این دریاچه جادهای فرعی وجود دارد که به روستاهای اطراف منتهی میشود و برای ماجراجویان جایی جذاب خواهد بود، چرا که از میان درختان بلند عبور میکنند و بعد از تماشای چشماندازهای زیبا و وسیع به روستاهایی کوچک در دل جنگل میرسند.

بعد از فومن، از صومعه سرا به سمت رضوانشهر برانید. برای فرود از 25 آبشار این دره به طناب نیاز است. اگر اهل کمپ زدن و شبمانی در طبیعت هستید، میتوانید لوازم مورد نیاز کمپینگ مثل لباس گرم، کیسه خواب و… در حقیقت هدف اصلی اکثر افرادی که به جنگل سیسنگان میآیند، طبیعت گردی و آرامش گرفتن از صدای پرندگان و محیط است. کارخانه آب معدنی داماش که توسط کارتل اقتصادی شرکت سرمایهگذاری امیر منصور آریا در این روستا بنیانگذاری شدهاست. کارخانه آبمعدنی داماش هم بخشی از این آب را بستهبندی میکند و به استانهای دیگر میفرستد. چشمه این آبمعدنی در دل بلندیهای این منطقه میجوشد. مردم این منطقه به زبان مازنی یا مازندرانی سخن میگویند و صنعت گردشگری، تولید صنایع دستی، گلهداری و دامداری از مشاغل رایج در آلاشت و روستاهای اطراف آن است. به این ییلاق پایتخت گل گاوزبان میگویند. مردم شهر و شهرستان کردکوی از قومیت طبری هستند و به زبان زبان طبری سخن میگویند. در اولین روزهای خرداد مردم روستای داماش به استقبال گلهای سوسن چلچراغ میروند. برای دیدن این گلها از خرداد تا اواسط تیر وقت دارید. اگر قصد دارید برای دیدن زیبایی های این منطقه به کمپ کردن در اطراف آن بپردازید، باید بدانید که در طبیعت ماندن ریسک بالایی هم از نظر آب و هوا و هم حیوانات موجود در آن منطقه دارد.

مه نیز به این طبیعت اضافه می گردد و گویی دودی سفید کل آبشار را در بر می گیرد به طوریکه حوضچه ی پای آن دیده نمی شود. علت نامگذاری این آبشار به نام آب سفید این است که حباب های سفیدی در اثر برخورد آب آبشار با سنگ ها به وجود می آید و همین حباب ها موجب سفید رنگ دیده شدن آب آبشار می شود. این پارک چنگلی زیبا در سال 1344 و با پیشنهاد و طراحی مهندس آشتیانی ایجاد شد، که از آن پس این پارک جنگلی به جنگل سیسنگان شهرت یافت. با اینکه تاریخ نویسان و محققان میراث فرهنگی غالباً این ساختمان را آرامگاه امیرقابوس میدانند، بعضی از تاریخ نگاران نجوم ایران از روی قرائنی، پنداشتهاند که این بنا به عنوان رصدخانه ساخته شده است. مردم روستا هم با موسیقی زنده و محلی از شما میزبانی میکنند. «مسیرهایی که شکارچیان تردد میکنند را میشناسم و همین هم باعث میشود آنهایی که رفاقت هم ندارند، به سختی برای شکار بروند.» همین موضوع گروهی از اهالی که دستشان از تخلف در منطقه کوتاه شده برخوردهای بدی با او داشته باشند. اگر هم میخواهید با ماشین شخصی خود سمت سوادکوه و دیدنیهایش بروید، بستگی به مبدأ شما دارد. از گرگان که ۵ کیلومتر به سمت جنوب بروید، به روستای توشن و دریاچه این روستا که همنامش است میرسید. هر طرف که چشم بچرخانیم، طبیعت دلانگیز را میبینیم. خانههای کاهگلی این روستا با آن بالکنها پهن و مُشرِف به طبیعت میتوانند چند روز از هیاهوی شهری دورتان کنند و پنجرهای رو به طبیعت زیبا مقابلتان بگشایند. خیر. ویلا و خانههای اجارهای هست. علاوه بر این بسیاری از خانههای محلی نیز پذیرای مسافران هستند. ماشین سواری (کارتینگ) و والیبال ساحلی می باشد و علاوه بر موارد فوق الذکر مجموعه ای از بازیهای رایانهای را هم در خود گنجانده است.

علاوه بر سرویسهای بهداشتی، مکانهایی برای شستشو و آب خوری داخل جنگل تعبیه شدهاند. کوه ، دشت ، مرتع ، جنگل های انبوه و آب و هوایی پاکیزه ، همه مشخصه های این ییلاق زیبا هستند. مسیر جنگل دالخانی را سراسر جاذبه های گردشگری پوشانده است، اما اگر بخواهیم به برترین های این جاذبه ها اشاره کنیم، وجود کوه هایی که با نظم خاصی پشت هم چیده شده اند و همگی حالت V شکل دارند و ابرهای تکه ای که همچون سفره ای روی این کوه ها کشیده شده اند و منظره ی هیجان انگیزی را ایجاد کرده اند. به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان تمام دختران روزه اولی میاندره کردکوی دیشب در حرکتی جالب سفره افطاری برپا کردند.همچنین جشن روزه اولی ۴۰۰ دختر دانش آموز کردکویی در مصلی این شهرستان برگزار شد. ۳- اخیرا برای ایجاد امکانات زیرساختی تلفن ثابت ویژه بافت جدید روستا که شامل ساخت و سازهای جدید است، اقداماتی صورت گرفته و بهزودی متقاضیان این بخش از روستا نیز از خدمات تلفن ثابت بهرهمند خواهند شد. ۱- روستای میاندره دارای یک مرکز مخابرات تلفن ثابت بوده که هماکنون با ۵۰۷ مشترک تلفن ثابت در حال کار و تعداد ۹۱ مشترک اینترنت پرسرعت خانگی (adsl) فعال است.

اما، ما در این مطلب شما را با معروفترین آبشار پلکانی گلستان با عنوان «لوه» آشنا میکنیم. همکاران ما در رسپینا پس از هماهنگی با هتل و محاسبه درصد جریمه کنسلی، هزینه باقیمانده را به حسابتان واریز خواهند کرد. در تابستان هوای این منطقه نیز مانند دیگر مناطق شمالی مطبوعتر و خنکتر از دیگر مناطق کشور است، با این حال اگر در گرمترین روزهای تابستان به مارکوه رفتید، لباس خنک و آب آشامیدنی را فراموش نکنید. این روستا امکانات گردشگری مناسبی دارد، مانند مهمانسرا، سرویس بهداشتی عمومی و رستوران. یکی از معروفترین آنها بعد از رستوران خاور خانم، آشکده باران است. بعد از عبور از درب ورودی، از همان لحظه اول، مات و مبهوت زیبایی این جنگل انبوه خواهید شد. پس از تقاطع نیاسته، در یک دوراهی تابلوی مارکوه را خواهید دید. نوری از جمله دلایل عدم اعتماد مردم به مقدار و نوع آثار بدست آمده از کاوشها در گزارشات سازمان میراث، به اطلاعرسانی کم و آزاد نبودن بازدید کاوش اشاره کرد و گفت: این حق ملت است که بدانند از کاوش چه چیزی بدست آمده و باید در معرض دید آنها قرار گیرد چرا که در صورت پنهانکاری، حتی اگر یک تکه سنگ یافت شود، تصور بر یافتن تکه طلایی پنهانشده، است.

سبک زندگی مردم روستای فیلبند به دلیل نوع آب و هوا و اقلیم کوهستانی برای بسیاری از گردشگران نیز جالب و دیدنی است. جمعی از جوانان روستای میاندره در اقدامی جالب برای نخستین باز، فوتبال در شالیزار را در یکی از شالیزارهای این روستا برگزار کردند. سفر دسته جمعی بهترین انتخاب برای رفتن به این منطقه است زیرا اگر مشکلی برای شما پیش بیاید همراهانتان میتوانند به شما کمک کنند. این مساله مخصوصا در مورد اهالی تهران بیشتر دیده میشود زیرا فاصله تهران تا شمال بسیار کوتاه است. زیرا در واقع از جمله ییلاقهای بخش عمارلو شناخته میشود. تصویر این روستا وقتی که در دریایی از ابر غرق میشود از همیشه دیدنیتر است. بعد از دو ساعت پیادهروی به رودخانهای میرسید که میتواند راهنمای شما در این جنگل باشد. پس روسها بعد از حمله به ایران و اشغال این منطقه، شروع کردند به کندن خندقهای عمیق و تخریب منطقه، تا این گنج معروف را پیدا کنند و برای خودشان ببرند. مجموعه فرهنگی کندلوس به قصد اشاعه فرهنگ اصیل و بومی منطقه، با طراحی مهندسان و کمک اهالی دهکده ساخته شده است و مجموعه اشیای نگهداری شده در این موزه در بخش های مختلف طبقه بندی شده است و این اشیاء شامل بافته ها، پوشاک و زینت آلات روستایی، مجسمه ها، نقاشی های سنتی و قهوه خانه ای، ظروف و ابزار آلات فلزی و چوبی، اشیاء و ظروف سفالی، چینی آلات، وسایل روستایی از هزاره دوم قبل از میلاد تا دوره قاجاریه است.

در این منطقه، شیوههای ساده اما دلچسبی برای گذران شب وجود دارد. دیده میشود. راش، ممرز، بلوط، افرا، نمدار، انجیلی، سرخدار، خرمندی، گردو، گیلاس وحشی، زالزالک، پلت، شیردار، توسکا، لیلکی، لرگ، صنوبر، انار، تمشک، شب خسب، ون، شمشاد و ملج از درختان جنگلی جنگلهای هیرکانی دیلمان هستند. علیآباد از لحاظ جغرافیایی در منطقهای پست و در پای کوههای سرسبز جنگلی واقع شده که هم دارای زمینهای جلگهای و کم ارتفاع است و هم دارای جنگلهای کوهستانی مرتفع و همین موضوع آب و هوا و طبیعت آن را تبدیل به یکی از بینظیرترین اقلیمهای ایران کرده است. طبیعت اینجا برخلاف خیلی از جاهای دیگر دستنخورده است. اینجا مدتی متروکه بود تا اینکه توسط شهرداری خریداری شد. زمستانها هم این مسیر سفید پوش خواهد شد. آیا شب را در این ناحیه می مانید یا خیر. اینکه یک شب را در جنگل بگذرانید واقعا تجربه لذت بخشی خواهد بود. البته با این حال همیشه بیشترین سرسبزی و زیبایی با آب و هوای مطبوع را میتوان در اردیبهشت ماه تجربه کرد. این پارک جنگلی با هدف حفظ گونههای خاص گیاهی و حیوانی در کنار جاده ساحلی معروف مازندران ایجاد شد. پل ورسک در ارتفاع 2140 متری از سطح دریا ساخته شد. بزرگترین لذت سفر به گیسوم، جادهی آن است که به دریا و ساحل خزر منتهی میشود و همین ویژگی سبب شده تا مسافران بسیاری شیفتهی رانندگی در این دالان بهشتی باشند. جنگل و ساحل در حقیقت تنها به اندازه عرض جاده با یکدیگر فاصله دارند و این تقابل، واقعا مثال زدنی است. ساحل پردیس متل قو هم در ۱۱ کیلومتری نمک آبرود است و از ساحل پاکیزه و زیبای آن میتوانید بهرهمند شوید. برای دسترسی به روستای زیبای داماش، دو مسیر اصلی وجود دارد: 1. از طریق بخش خورگام که در فاصله 40 کیلومتری شهرستان رودبار قرار دارد. جادهای که از کردکوی به درازنو میرسد، جنگلی و البته پرپیچوخم است.

پارک جنگلی نمک آبرود یکی از محبوب ترین مناطق دیدنی نمک آبرود است که توجه گردشگران زیادی را به خود جلب کرده است. به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، در پی درج مشکلاتی مخابراتی و اینترنت یکی از روستاهای غرب استان گلستان در خبرگزاری فارس استان گلستان، مخابرات منطقه گلستان توضیحاتی برای در خصص این خبر به دفتر خبرگزاری ارسال کردند که توجه مخاطبان را به آن جلب میکنیم: در متن ارسال مخابرات گلستان آمده است: روستای میاندره شهرستان کردکوی هماکنون بهرهمند از خدمات تلفن ثابت، اینترنت پرسرعت خانگی و همراه اول است. به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، در راستای پیگیری مطالبات به حق مردم استان گلستان، اینبار خبرنگار خبرگزاری فارس از گرگان پیگیر مشکلات مردم روستای «میاندره» از توابع شهرستان کردکوی درباره قطع خط تلفنهای ثابت و اینترنت است. روستای میاندره یکی از روستاهای زیبا و باصفای شهرستان کردکوی استان گلستان می باشد. این روستا منتهی به جنگل بوده و درخت گردو در آنجا به تعداد بسیاری به چشم می خورد. ۲- تعداد کمی از مشترکان تلفن ثابت در اثر اجرای طرح هادی روستا و آسیب زدن به کابلهای مخابراتی دارای قطع ارتباط هستند که با همکاری شورا و اهالی محل طرح کابلکشی زمینی آن مورد تصویب قرار گرفته در مرحله انتخاب پیمانکار به جهت اجرای طرح بوده که در این خصوص همکاری اعضای شورا و دهیاری روستا به منظور رفع موانع و هماهنگی با دستگاههای مرتبط مورد امتنان است.

سوسنهای سیاه به اندازه 50 تا 150 سانتیمتر قد میکشند؛ اما عمر کمی دارند. برای رسیدن به مرنجاب باید در بلوار ارتش مسیر خود را تا میدانگاهی بزرگ ادامه دهید. مسیر اول: بعد از رسیدن به قزوین به لوشان بروید. راه اول 15 کیلومتر بعد از شهرستان تنکابن شروع میشود. قلعه مارکوه که یکی از جاهای دیدنی تنکابن است در قرن سوم اسلامی ساخته شده و علاوهبر قرن سوم در قرنهای ۶ و ۷ نیز کاربرد داشته است. اگر میخواهید بر لب جوی بنشینید و گذر عمر ببینید، به دریاچههای تنکابن سر بزنید. اگر به بازار ماهیفروشها رفتید، سری هم به خیابان پورتقی و گرمابه دیانت بزنید و لوکیشن آن را روی گوگل مپ ثبت کنید. مکانهایی مخصوص چادر زدن وجود دارند که میتوانید در آنجا با خیال آسوده چادر بزنید و شبی خاطره انگیز را در جنگل سپری کنید. این آبشار در شهرستان گالیکش، ۲ کیلومتری روستای فارسیان واقع شده و از چشمهای با نام پیرغار سرچشمه میگیرد. کوه سماموس، بلندترین کوه رامسر نیز در نزدیکی این روستا قرار گرفته است. داربستی چوبی بر باقیمانده های کوه و سنگهای منفجر شده ایجاد میشود. پارک جنگلی سی سنگان در محدوده ی 35 کیلومتری جاده نوشهر به نور واقع شده است، که از شمال به دریای خزر، از جنوب به رشته کوه های البرز و از غرب به روستای توسکاتک و شرق آن به روستای صلاح الدین محصور میشود. اشاره کرد. اما متاسفانه معمولا شما برای یک تفریح کوتاه یا باید مناظر طبیعی و جنگل را انتخاب کنید و یا باید به دیدن دریای پر تلاطم بروید.

هنگام گذر از جاده ی جنگل زیبای سی سنگان، که یکی از زیباترین جنگلهای استان مازندران است شاهد یکی از بینظیرترین مناظر طبیعت خواهید بود ،چرا که در یک سمت خود آبی دریا و در سمت دیگر، درختان زیبا و سرسبز را می بینید که با تلاقی دو جاذبهی زیبای طبیعت در کنار هم صحنه ای فوقالعاده را به تصویر کشیده است. البته به یاد داشته باشید در هر فصلی که به النگدره سفر کنید، مناظر دلخواه خود را برای عکاسی پیدا میکنید. لهجه مردم کردکوی و بندرگز یکی از لهجههای دوازدهگانه زبان طبری میباشد که در شرق این منطقه زبانی قرار دارد. اين بقعه در 3کيلومتری شرق چمستان واقع شده است . آبشار شاهاندشت در استان مازندران واقع شده و با ارتفاع 62 متری مرتفع ترین آبشار این استان محسوب می شود. به همین دلیل حتی اگر با خانواده قصد کمپ شبانه و خوابیدن در جنگل را دارید، نیازی به نگرانی نیست. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۵۰۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. با سفرزون همراه باشید تا لذت دیدن دریا و جنگل را کنار هم تجربه کنید! بخشی از مردم کردکوی از منطقه جویبار میباشند که از اولین بومیان آن منطقه و اصیلترین مردمان سرزمین مازندران بودهاند که با توجه به شرایط پیش آمده در دوره قاجار از جویبار به سمت منطقه کردکوی آمدند؛ و هویت نام خانوادگی آنها مازندرانی است. شهر محمودآباد امروزه یکی از شهرهای حاشیه ای دریای مازندران است که از تفرجگاههای ساحلی مناسب به شمار می رود. به گفته باستان شناسان سرزمین کنونی مازندران از قدیمیترین سکونت گاه بشری در حاشیه دریای مازندران بوده که آریاییها پس از استقرار در ایران، تبرستان را «ساتراپی آریایی نژاد» خواندند. کردکوی در مجاورت تمیشه باستان قرار دارد که در افسانههای شاهنامه بنای آن را به فریدون پسر آبتین نسبت دادهاند.

اثار تاریخی که باستان شناسان در این منطقه پیدا کردند حاکی از قدمت و تمدن زندگی از دوران اسلا تا صفویه میباشد. نزدیکی دریاچه لار به کوه دماوند و نیز ویژگی های طبیعی منطقه در کنار نزدیکی آن به پایتخت سبب شده تا دشت لار به عنوان یکی از مناطق تفریحی، مورد توجه گردشگران و طبیعت گردان بسیاری قرار گیرد. این در حالی است که اساسا امکان بازگرداندن جانوران تکثیرشده در اسارت به شرایط طبیعی بخصوص برای گونههای گوشتخوار بهشدت دشوار است. نان محلی، کباب چنجه و برنج اصل گیلان که باشد، دیگر همه چیز تکمیل است. دستفروشانی هم هستند که میتوانید از آنها پنیر و عسل و نان محلی بخرید.اینجا آخر هفتهها خیلی شلوغ میشود و برای رفاه حال مسافرها در نزدیکی محل سرویس بهداشتی وجود دارد.نمازخانه و یک مسجد هم از امکانات دیگر این گردشگاه است. ارسیولی: که نوعی نان است و با آرد برنج و تنور سنتی تهیه میشود و کیفیت و طعم آن نیز کمنظیر است. این روستا با قدمتی دیرینه و قدیمی در دامنه کوههای البرز جا خوش کرده است که از مهمترین روستاهای کشور است. از مهمترین نکاتی که بایستی در رابطه با افراد و اهالی این منطقه رعایت شود، احترام به فرهنگ و تمدن اهالی دیلمان می باشد. در ابتدای ورود به پارک جنگلی سی سنگان بایستی مبلغی را در حدود ده هزار تومان به عنوان ورودی خودرو پرداخت نمایید. سی سنگان به لحاظ توزیع گیاهی به سه قسمت ساحلی، جنوبی و غربی بخش بندی شده است. در این بخش از پارک جنگلی، جامعه بلوط - ممرزستان و در حد انتهای غربی و قسمتی از جنوب بوستان، جامعه انجیلی - ممرزستان و جامعه بلوط - ممرزستان در مرز تیپها با شمشاد آمیختهاست. اگر مبدأ حرکت شما، مناطق غربی و جنوبی کشور است، فقط کافی است خود را به بزرگراه قزوین-رشت رسانده و به کمک راهنمای «مسیر دسترسی از اتوبان کرج-قزوین» بهسوی ییلاق جواهردشت روانه شوید.

در فصول پاییز و زمستان به دلیل بارشهای مداوم و لغزندگی جاده، مسیر دسترسی به این روستا بسته است و امکان سفر به آن وجود ندارد. از آن پس این پارک جنگلی به جنگل سیسنگان شهرت گرفت و امروزه یکی از زیباترین جنگلهای کل استان مازندران است. بر خلاف برخی جنگلهای دیگر استان مازندران که کاملا بکر هستند و هیچ گونه وسایل رفاهی و امکانات خدماتی داخل آنها وجود ندارد، جنگل سیسنگان یک مجموعه حفاظت شده و کاملا خانوادگی است. در گذشته یوزپلنگ آسیایی نیز در محدوده دشت میرزابایلو زندگی می کرده است که حدود ۴۰ سال از آخرین مشاهده این گونه در پارک ملی گلستان می گذرد. از تهران که حرکت کنید 290 کیلومتر راه در پیش دارید و بعد از 5 ساعت به روستا میرسید. دعای زیبای مادربزرگها را به یاد دارید؟ به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ درختان جنگل زیبای روستای میاندره در شهرستان کردکوی استان گلستان به وسیله افرادی سودجو قطع شده و شهروندخبرنگار ما تصاویری از نابودی منابع طبیعی این منطقه تهیه و ارسال کرده است. اما واقعا باز هم حالت زیبای جاده ساحلی جنگل سیسنگان را ندارد که در هر سمت شما یک زیبایی طبیعی وجود داشته باشد. جنگل الیمستان، از جاذبه های طبیعی شهر آمل به شمار می آید. سفر به این روستای بکر و دیدن زیباییهای طبیعی آن از جمله گلهای نادر سوسن چلچراغ، فرصتی استثنایی برای تجدید انرژی و ثبت خاطرات زیباست. پس از دیدن این زیباییها غافل نشوید. این تورها مسیر خود را از جنوب جنگل شروع میکنند تا به شمال آن و آبشار لوه برسند.

امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

بازديد : 4705
[ جمعه 14 مهر 1402 ] [ 22:13 ] [ خبرنگار ]
آخرين مطالب ارسالي
آهنگ جدید سهراب پاکزاد به نام «یاغی» تاريخ : چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403
اهداف ما از بازنویسی محتوا چیست؟ تاريخ : سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
علت سکته مغزی چیست ؟ بهترین روش پیشگری تاريخ : دوشنبه 17 اردیبهشت 1403
آلزایمر: علائم، تشخیص و راه‌های مدیریت تاريخ : سه شنبه 28 فروردین 1403
آهنگ جدید پازل بند به نام «آدم و حوا» تاريخ : شنبه 11 فروردین 1403
علائم سنگ کلیه تاريخ : جمعه 18 اسفند 1402
ضد مه برای پرندگان تاريخ : چهارشنبه 16 اسفند 1402
راه های افزایش اسپرم مردان تاريخ : دوشنبه 07 اسفند 1402
ارسال نظر براي اين مطلب

کد امنیتی رفرش
.: Weblog Themes By roztemp :.

آرشيو
جست و جو